Igen och igen och igen...

Ja, nu äntligen är jag ledig hela dagen! Har jobbat flera dagar så har inte haft tid eller orkat skriva nånting... igen....
Igår var det dessutom fredagen den 13:e... igen! Det var ju inte längesen det var. :O Inga konstigheter hände för det. Skönt. Var och simmade med Fredrik och sen var det bara att åka direkt till jobbet.
Var ett par riktiga (ursäkta ordet) surfittor, men det är ju ingen idé att lägga ner energi på, men jag blir så förbannad! Jävla horunge rent ut sagt! Aja, inte slösa energi var det. :P

Nu sitter vi här och väntar på Kenneth som ska hämta Fredrik...igen. Så ikväll får jag sitta och titta på Melodifestivalen och se H.E.A.T själv. Får väl ha telefonkontakt om det går. Hihi!

Sen imorrn är det att jobba...igen. Ska jobba igen för att Lill-Tommy jobbade åt mig i söndags när jag var på Metallica som det inte blev nåt med. :P Känns jäkligt ovärt, men jag måste ju. :P
Får väl helt enkelt njuta av idag för nästa vecka jobbar jag hela tiden känns det som. Bara ledig tisdag och fredag och jag hatar den veckan för att det är så hattigt. Blä.

Åh idag ska Emmelie få sin bebis, men den har inte kommit in. Hoppas den ploppar ut snart! Lycka till med lilla familjen sen käraste vän!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0