Idag ska jag köpa!

Godmorgon godmorgon!

Snart ska jag åka in till stan och hälsa på farfar. Han ringde igår och frågade när jag kommer in. Så det får bli idag när jag är ledig så slipper jag stressa.

Har precis stått och diskat upp allt här hemma och sitter med en mumsig frukostsmoothie här nu. Träningsväskan är packad och det är bara jag som ska ha lite kläder på mig. Sen bär det av in till stan.

Jag ska faktiskt svänga förbi diverse el/pryl-varuhus också, för jag har bestämt mig. Idag ska råsaftscentrifugen inhandlas! Och en himla massa frukt! Så ska kolla runt faktiskt vart de har den billigast och om de har prisgaranti och sådär. ;) Det gäller att förhandla. Hehe! Men troligtvis kommer den nog vara billigast på MediaMarkt tror jag.



Igår pratade jag med Zanna (ja, hon stavas med Z), Emmelies syster och jag fick se bild på plutten. Såg ut som en riktig liten tjockis, men vilken bebis gör inte det? :D Himla söt var han iallafall! Förhoppningsvis skulle de få åka hem idag så kanske kanske hör jag något av henne i helgen. Det vore iallafall väldigt roligt, men de behöver nog lite tid för sig själva också skulle jag tro. Det är ju en rejäl omställning för lilla familjen.

På återhörande!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0