Hemmaträning!

Oj vad duktig jag känner mig nu. ;)
Jag satte igång min dvd som jag fick med en tidning. En Träna hemma-dvd. :) Den handlade om funktionella rörelser och är ett 25-minutersprogram i både lätt, medel och tuff nivå.
Jag körde nånting mellan lätt och medelnivå och jag kan lova att bara det var svettigt! :P Men det var nog effektivt! Känner mig sådär skönt matt i kroppen som man vill göra så man känner sig nyttig. Hihi! Jag var ju dessutom ute på en promenad med Skruttan. Om den gav så mycket för mig vet jag ju inte, men det var skönt med lite frisk luft, även om det var kallt. :)

Men nu ska jag göra ett glas juice, får bli ananas och apelsin idag tror jag. Kanske ett par kiwis för extra c-vitamin. :) Sen ska jag sätta mig med mitt utveckligssamtalspapper och fundera på vad jag vill ha mera ut av chefen på jobbet. Hah! Ska verkligen tänka igenom så det blir bra och jag får med allt. Annars i såna samtal när de kommer plötsligt så är det så svårt att komma ihåg vad man egentligen vill säga och det är lätt att det kommer ut fel och så. Givetvis ska jag tänka på mig själv också och vad jag kan göra bättre. Men först... juice! :)

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0