Hemma hos Emmelie

Malin och jag var ju hemma hos Emmelie och hälsade på henne och nyfödda Lexus. Vi hade med oss alla presenterna från oss alla på jobbet och så köpte Malin och jag lite egna presenter till babyn också. Det blev självaste julafton för Emmelie som fick öppna paketen. :)
Jag tror hon blev väldigt glad! Synd att inte Kim var hemma också, men han orkade väl inte med vårt kvinnotjatter. Hehe!

Lexus låg mest och sov, men nog skulle jag hålla i honom allt tyckte de andra. Jag tycker det är läskigt med bebisar ju! De är så ömtåliga så jag är rädd att man ska vara för hårdhänt eller tappa dem eller vad som helst. Men hålla fick jag efter att  ha satt mig i soffan. Haha! Men han var så snäll och söt så det gick bra. :)

          

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0