Godmorgon förresten!

Ja, nu tänker jag lämna detta med Melodifestivalen bakom mig. Tittade ju enbart för att HEAT var med. ÅH, jag hoppas verkligen jag lyckas bli ledig den 4 april när de ska spela i min hemstad. :D Annars blir jag lite ledsen...och sjuk kanske. ;) Hihihi!

Jag är nyfiken på om Emmelie har fått sin bebis än, men jag vågar inte ringa och tjata, då kanske hon blir upprörd på mig. Har inte hört nåt från henne från igår förmiddag och idag har det ju gått en dag övertid.

Aja, nu blir det dusch och sen frukost, sen får vi se. Kanske behöver dammsuga lite. :P

I'll be back!

Kommentarer
Postat av: Maria

Men han är ju bara lat :) han gillar nog det bara att han inte vill visa det. Han vill vara en såndär cool biker :)

2009-03-17 @ 10:19:28
URL: http://n0ll8.blogg.se/
Postat av: Nicole

HEAT var grymma! Har faktiskt träffat sångaren då jag känner hans brorsa ;-)

2009-03-17 @ 10:59:55
URL: http://nicnors.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0