Bra service! :S

ÅÅÅÅHH jag blir så irriterad jävla idiotmyndigheter och deras jävla telefoner! Anställ fler folk till att svara i telefon så man kan få den hjälp man vill ha! Jävla sopor! Ni suger!

Försöker ringa skatteverket för att få nåt  familjebevis som banken behöver för farfars räkning för att han ska få bankkort och leg, men nejdå, de säger bara att det är många som ringer, försök sen. Jag har väl för fan annat att göra än att sita och försöka ringe dem hela dagarna!

När jag ändå håller på och gnäller så kan jag ju säga att jag hatar vårdcentralen i krokek med! Maken till surkärringar som jobbar där finns inte! Jo, det skulle vara på Alfakassan då, men hon jag pratade med sist var riktigt trevlig.

Anställ folk som kan hantera kunder för sjutton!

Kommentarer
Postat av: Svärmor

Opps vad arg du låter :) kan du inte beställa familjebevis på nätet ? Kram

2009-03-02 @ 20:28:12
Postat av: Anonym

Haha ja jag kan förstå det, det är en djungel av blanketter,,,, o som du säger telefonköerna e värdelösa.... Kram

2009-03-04 @ 21:31:06

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0