Vinst på jobbet!

Igår när jag betalade min tankning kom chefen fram till mig och sa att jag hade fått post. Nyfiken blev man ju såklart så jag följde med direkt. Det visade sig att jag skyltat upp tidningarna bra så jag hade vunit en dvd-box. Hihi! The Ultimate Bourne Collection. Häftigt! Jag har haft världens tur på sista tiden och vunnit festivalbiljetter och jag vet inte vad allt! Kanske borde köpa en trisslott eller spela på hästar eller nåt. Hehe!

Sen åkte iallafall brorsan och jag till stan och gick en sväng runt Strömmen och sen på stan och jag fyndade lite.

Sen åkte vi förbi farfar och hälsade på. Han hade precis kommit hem från sjukhuset.

Sen åkte vi förbi Systembolaget på Ingelsta där Milla jobbar numera. Kul att se henne igen! Det var ett tag sen nu. Efter det åkte vi hem och käkade limemarinerade jordgubbar med vit chokladgrädde och sen gick brorsan och jag återigen en promenad.
På senkvällen där kollade jag på Twilight. Jag fick sånt sug efter den så jag var tvungen att titta på den. Haha!



Nu ska jag snart iväg och jobba och är väldigt osugen, men försöker tänka positivt, det är bara idag och imorgon sen är jag ledig resten av veckan och det är ju inte fel! Wihoo!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0