Träningsvärk!

Haha det är ju nästan litepinsamt att man har träningsvärk i rumpa och ena armen för att man spelade lite badminton igår! I underarmen dessutom. Men att svinga ett racket hör ju inte till de vanliga rörelserna jag gör så det kanske inte är så konstigt ändå. Att springa och jaga en nätboll som far omkring med vinden är kanske heller inte det lättaste. Får väl skylla på det iallafall. Hehe!

Jag är så sugen på att gå och bada, men Fredrik kan ju inte göra det ännu efter sin "dykolycka" så man får väl vänta tills han har helats. Taskigt att gå och bada själv ju.

Jag har fortfarande små kliande pluppar på armarna. Det är typ värmeutslag sa mamma, de försvinner. Men det är lite irriterande eftersom de ser ut som små finnar.

Idag står inte så mycket på schemat faktiskt. Jag är ledig idag och imorgon så det enda är väl att vi ska åka in och handla lite mat, men det får bli lite senare. Funderar på att ta en promenad och Fredrik ska diska idag. (eller hur Fredrik?! Hehe.)
Skulle behöva dammsugas också...ja, mannen kan få välja då om han vill. Han föredrar ju dammsugaren, det vet jag.

Och min snälla söta rara Anna är tillbaka för att stanna! (Åh, det rimmade ju!) Känns så kul att man kommer ha en kär vän som bor nära och inte två mil in till stan. Bara en snabb promenad på tio minuter så är man där liksom. <3

Nu ska jag gå ut och palla prästkragar från mamma och Jansas tomt!

 
Anna med sin jättefisk för nån månad sen.

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0