Shopamaniac!

Idag har jag bränt stålar! Ujuj, har inte kollat vad som är kvar på kontot ännu ens. Hehe! Men en 2000:- har nog gått åt på stan skulle jag tippa på. Ska lägga upp bilder på allt. Handlade på Gina för över 700 kr och på Make Up Store för nästan 600. Hittade också ett par superfina skor som kostade 750:- Funderar på att kika ner i sparbössan. Hehe!

Nu har jag precis färgat håret på Fredrik. Hoppas det blir bra. Vi tog bara ett paket men det såg verkligen svart ut överallt så vi får hoppas att det är det. Han var ju och klippte sig också. Det skulle jag med behöva göra. Hittade en bild på en tidning med som jag ska ta med till frisören nästa gång. En tjej med astuff frisyr och färg. Me like! Men det blir nog inte denna månaden. Hehe!

På torsdag ska jag till tandläkaren! Undrar vad det kommer kosta den här gången. Förra året kostade undersökningen bara 90:- Det tyckte jag var alldeles lagom.

Nu ska jag rota lite i kylskåpet tror jag. Börjar bli lite småhungrig.
Tjing!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0