Säng säng säng säng!

Jag är väldigt seg eftersom jag har träningsvärk, trött för att jag jobbat och mår lite illa för att jag ätit för lite, så det blir strax raka vägen ner i sköna sängen. Ska bara sminka av mig och borsta bitorganen.
Imorgon kommer det nog bli en rejält hektisk dag på jobbet! Kommer vara massor att göra så det är kanske lika bra att försöka vara utvilad.
Stötte på brorsan och en polare till honom när jag åkte hem och de skulle åka till ett övergivet soldattorp som det tydligen spölar i. Han berättade att sist de var där så hade de hört röster som sagt åt dem att gå därifrån. Det hade låtit som det iallafall, så de hade blivit skiträdda. Skulle jag med ha blivit.
Nu skulle de iallafall dit igen och jag blev sugen på att hänga med där ett tag. Kunde ju vara kul med lite bus sådär, hehe, men kom på sen att de kan ju vara ute hela nätterna och ha sig, så det var lika bra att stanna hemma så jag fick sova. Men han ska få berätta hur det gick imorgon. Hehe! Spökhistorier är skoj!

Anna: Hahaha, minst 45 gånger. :P Ja, jag är totalt på iallafall! Och du kommer få lära dig allt du kan om dina stylishtips sen. ;) Huset var ju supermysigt och fint! Det kommer bli en drömkåk när ni är klara sen. :) Massa puss och kram på dig!

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag fick betala 500 :)

2009-06-14 @ 09:47:16
URL: http://n0ll8.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0