Promenad? Nej tack!

Meteorologerna har visst bara rätt när de säger att det ska regna. Här fullkomligt vräker det ner! Läste lite löst i tidningen igår att under ett dygn nu, kan det regna lika mycket som det kommer göra i hela augusti... Långtidsprognoser tror jag aldrig på, men som det regnar nu så känns det ändå rätt troligt faktiskt.
Jag vaknade halv åtta av regnet imorse, men i sängen var det blött av mitt svett. Vet inte vad jag har drömt! Tänkte att det var lika bra att kliva upp. Jag ska ju in och träna, åka till farfar och träffa Emmelie. Ska se om man kanske skulle hälsa på Pernilla med eftersom hon också ligger på sjukhuset, men det kanske är lite tidigt... Får se hur det känns.

Har precis packat träningsväskan och ätit frukost. Ska bara dricka upp mitt supergoda te Höstglöd. (det känns ju höstigt idag!) och sen bege mig. Hade ju tänkt simma i utebassängen idag men skippar nog det. Hehe! Det blir nog till och med att fälla upp paraplyet.

Men nu pyser jag!
Tjing!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0