Mardrömmarna har börjat!

Ja, men det är väl klart att solen bara försvann här under morgonen... det närmar sig ju midsommar och det vet nog vädret om, för nu regnar det här. Jag som skulle ut och gå. Kanske får ta det under ett uppehåll. Har ju lite annat att styra med idag också, så det hinns nog med.

Hade lite elaka funderingar på om jag skulle ta mig till jobbat idag och bara sitta och titta på Daniel, som får slita häcken av sig, medans jag äter en glass. Hihi! Det är lite elakt, men ack så skönt att kunna gå när man vill! 

Inatt hade jag årets första Statoilmardröm. Helt sjukt att man drömmer mardrömmar om jobbet under sommartiden! De går alltid ut på samma sak: Man kommer inte hem! Strax innan stängning kommer det alltid massor med folk. Det kan vara tusen bilar eller flertalet bussar (inatt var det bilar) och folk rusar in och tar ingen hänsyn till att vi har stängt. De gapar och skriker och ska ha mat och ALLA vägrar gå ut ur butiken! Inatt var Malin och jag kvar till 4.57 på morgonen innan vi lyckades stänga. Då öppnar vi igen klockan 06,00. Heheh! Galna mardrömmar.


Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0