Lugn dag...tack för det.

Idag var det en lugn dag på jobbet. Väldigt skönt, med tanke på vem jag jobbade med. Träffade Pernilla där också! Det var roligt för det var jättelänge sen som vi jobbade ihop! Hon är verkligen en toppenpingla! Hon berättade en "rolig" grej om henne som jag jobbade ihop med idag också. Lite förvånande sådär, men det är väl inget att spekulera i.
Men idag gick det iallafall riktigt bra. Jag sprang runt och gjorde en massa saker så det blev inte så mycket kassa för mig idag, men det gör inget. Jag kommer nog få stå i kassan i helgen så det både räcker och blir över.

Ska jobba imorgon med, men det kommer nog funka bra. På fredag är jag ledig. Då ska jag se hur det är med farfar och så ska jag försöka träna/simma och träffa Emmelie-stumpan. Det var ett tag sen nu. Måste umgås med lite vänner. Jag saknar en vän...känns nästan som jag förlorat henne ibland men samtidigt så tror jag inte det. Det handlar nog mest om att vi jobbar mycket båda två och ibland helt enkelt inte tänker så mycket på att höra av oss. Ullis, I miss you! <3 Vet inte om du läser detta, men kanske kan vi ses nån dag när du har tid?

Nu ska jag borsta tänderna och gå in och lägga mig. Har lite ont i ryggen. Fyllde på en himla massa dricka idag. Så det blir att läsa lite ur Om jag kunde drömma som jag just börjat om på. Hihi! Me love Twilight. Hihi!

God natt med er och hoppas ni får en trevlig natt!


Kommentarer
Postat av: Milla

Hej Sara!



Hoppas allt är bra med dig! Jag har läst klart alla böckerna nu. Måste säga att det känns lite sorgligt att redan vara klar. Ville ej lämna dem bakom mig så snart. :-) Nu påbörjas den långa väntan på New Moon.... Det var ett bra slut dock. Var lite orolig där en stund...



Kram kram

2009-06-13 @ 12:06:33
URL: http://camillaworld.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0