Det vanliga lunket.

Idag händer det nog inga spännande saker. Dagen är precis som igår. Upp, frukost, vänta tills man börjar jobba, jobba, hem och sova... Inget vidare spännande faktiskt. Men vem vet, det kanske händer nåt skitspännande på jobbet... öööh, eller kanske inte. Längtar tills imorrn när jag är ledig istället. Då ska jag in och träna och hälsa på farfar iallafall. Jobbar Milla så kanske jag hälsar på henne på jobbet. Hihi! Det viktigaste jag ska göra är att köpa en pincett som funkar. Det har jag inte haft tillfälle till ännu. Men det ska bli av. Sen blir det nog hem och glo på en rulle.... en vanlig standardkväll för min del. Hehe!

Nu ska jag dricka upp mitt te och hoppas att det inte hinner börja regna ute för  jag tänkte ta mig en promenad!

Tingeling!

Kommentarer
Postat av: Svärmor

Vaddå börjat regna här har det öst ner hela natten o öser ner fortfarande bläsch vilket skitväder. Kram

2009-06-14 @ 11:50:16

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0