Badhuset

Idag har Fredde och jag varit på badhuset i flera timmar! Har varit kanonväder och fast jag smörjde mig med solskydd så är jag lite kräftaktig just nu. Röd alltså. Hehe!
Fredrik hoppade en massa och jag tittade på. Jag är fegis när det gäller vatten och inte särskilt förtjust i att hoppa så jag lät bli. Har väl lite att göra med att man blev lagom desorienterad i vatten när man var liten och trodde ner var upp och så fick man panik när man nuddade botten och inte fick luft. Hände ett antal gånger, så nej, vatten är inte min supergrej. Hehe!
Men simma går bra! Det enda som var jobbigt under dagen är att en person kanske inte uttrycker sig så väl alltid. Man kan ta jäkligt illa vid sig, vilket jag gjorde idag...

Efter badhuset åkte vi till farfar. Jag tog hand om ett gäng räkningar till honom och så fick jag 500 kr av  honom för besväret. *bugar och bockar*

Nu sitter vi här hemma och jag är nyduschad. Ska smörja in mig och sen får jag nog åka till jobbet och köpa grädde för jag tror vi ska äta våfflor. Det lutar åt det. Fredrik är sugen på Sweden-Rock-våfflor. Hihi! De var verkligen knasgoda. Såna belgiska våfflor eller vad det  hette. Tjocka är de iallafall och hur goda som  helst!

Så det är väl bäst att klä på sig då. Tjing!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0