Akuten...igen

Jahapp, åter en dag som man blir väckt av farfars distriktssköterska som berättar att han återigen är på akuten... Suck, jag orkar snart inte med det här mer! Dags för pappa att komma hem från Skåneland och ta hand om sin pappa lite kanske...jag är så trött på att få dra hela lasset själv. Ringde och berättade nu iallafall och pappa skulle ringa de jävla idioter som springer farfars ärenden på systembolaget. Själv ska jag nog fan ta bankomatkortet ifrån honom så får han tjura bäst han vill, gubben. Får väl ringa till akuten imorrn om inte hemtjänsten/distriktssköterskan hör av sig till mig idag. Jag kommer ju inte ens in i farfars lägenhet.

Igår fick jag in skattepengarna. Det var rätt trevligt. Idag fick jag pengar för WTAI-biljetterna som jag sålt, så de ska jag åka och skicka iväg idag så han hinner få dem innan festivalen börjar.

Nu ska jag äta frukost. Humöret försvann med uppvaknandet idag tyvärr...
Tjing.

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0