Vingar?

Sitter på klubben och såsar för tillfället. Har inget att göra. Fö kallt för att vara ute tycker jag... jag fryser jämt.
Kom upp här igår lite lagom till crewmötet, fick våra tröjor, en del av oss iallafall... Himla snygga var de! Ljuslila och mörklila. Jag gillar lila. Hehe!
Åkte till Rosenhill med Maria och fikade, mötte upp Reneé där så hon fick tröjan som jag har lånat. käkade världens godaste kanelbulle.

Idag har jag fixat sex påsar rostbröd till toast. Smöra, senapa, oreganoströa, osta och skinka och vika ihop. Sex paket! Det tog ett tag, men Fredrik hjälpte mig med sista. Sen kom Reneé och hämtade oss och så åkte vi tll Skärholmen. Jag köpte två Twinkle Eyeshadows på Make Up Store. Måste ju köpa upp mig på så många färger som möjligt nu när de ska utgå. Synd man inte visste det tidigare bara.

Var förbi en Pressbyrå idag med och köpte en tatueingstidning med bara en massa motiv på änglar, djävular och olika vingar. Tänkte få lite inspiration till min rygg och det fick jag, men inte till ryggen utan en annan grej så det ska jag nog snabbt kolla upp vad det kommer kosta. Såå sugen ju!

Men vilken jäkla trög data det här är! Får ju skriva om vartannat ord för att den hoppar över bokstäver. Måste man trycka ut tangenterna på baksidan eller?

Usch, ibland är det kul, men just nu önskar jag bara att den här helgen vore över, men den har inte ens börjat än...

Sova kanske?

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0