Så himla roligt!

Eller jaa... det där var ju inte sant. Inte för det jag har gjort nu iallafall, nämligen betalt räkningar. Prutt på det, men det måste ju göras om man ska ha nånstans att bo och inte få ännu flera "kärleksbrev"...Sånt är livet.

Sitter här själv nu och har kollat på en film. PS. I Love You. Såå bra!
Fredrik är uppe i Sthlm igen för han ska vara med och förbereda festen som är i helgen. Jag ska upp till onsdag kväll när det är crewmöte.

Förresten så är min första semestervecka slut nu och det känns faktiskt himla tråkigt! Nu är det ju bara två veckor kvar på semestern. Alldeles för lite. Hehe! Jag skulle överleva med en semester på tre månader till eller nåt. Haha!
Men det har varit en himla kul vecka!
Jag har lekt med min kära lilla Anna i princip varje dag och i torsdags så kom Anna över till mig. Sen kom även Maria K och vi satt och fikade och pratade en hel del! Döskönt! Men sen blev vi ju spelsugna så Anna ringde Joel så han kom ner och skulle spela sällskapsspel med oss. Sen kom även Annas bror Jimmy och hans polare Benjamin så  vi var ett bra gäng där som satt och garvade, drack groggar, vin och öl och spelade knasiga spel. På senheten så joinade även min bror, Jonas och Pelle och givetvis fick stackars Pelle avreagera sig lite efter sin arbetsdag. Sen fortsatte vi spela.
Maria skulle upp och jobba tidigt så hon åkte hemåt vid halv tre och då åkte även Pelle och Joel. Restrerande av oss satt kvar ute på verandan ända till fyra på morgonen. Det började ljusna. Haha! Det var en sjukt kul och upplivande kväll som vi säkert kommer göra om nåt liknande. Hoppas jag.

Halv fem låg jag i sängen iallafall och somnade som en stock. Men på fredagen så vaknade jag vid tjugo över nio första gången. Gick upp vid elva sen iallafall. På eftermiddagen kom Fredrik hem och vi hade en mysig kväll hemma med pizza och dvd.

På lördagen var vi inne i stan och Fredrik klippte sig, jag köpte Twinkle eyeshadows till mig, ett armband och en läppenna. Till Fredrik köpte jag ett par jeans och en tischa. Det blev jättefint!
Sen åkte vi hem och sov en stund. Båda var helt slut, men senare på kvällen så åkte vi till Peking och deras fest. Första gången jag var där, men det var himla kul. Bra band som spelade, bland annat ett reggae-band som hette Gräsrot och så var det Abramis Brama. Svensk hårdrock som var riktigt riktigt bra! En helkul kväll och vi var väl hemma vid halv tre ungefär.

Idag har det bara varit slödag, lite kombinerat med tvätstugan, disk och bakning! Bakade en jordgubbs- och rabarberpaj och så gjorde jag en vinbärskaka. Hur sistnämnda blev har jag inte testa ännu. Tänkte jag skulle bjussa mor och jansa på den imorgon.

Ska lägga upp lite bilder här vid nästa tillfälle, men nu ska jag borsta tänderna och krypa till kojs. Såå seg och trött fast jag slöat hela dan.

Nattinatti på er och tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Linda H - Hair & Make-up artist

Okej, jag använder den violetta toningen från Wella, finns på salonger som säljer wella. ligger på runt 100-lappen tror jag

2009-07-27 @ 14:41:21
URL: http://micromiss.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0