PS. I Love You

Holly och Gerry är ett ungt par som varit gifta i 9 år och fortfarande älskar varandra innerligt. När så Gerry dör av en sjukdom står Holly ensam kvar utan att veta hur hon någonsin ska kunna gå vidare. Så börjar brev dyka upp till henne, brev som Gerry skrev innan han dog och som är menade ska hjälpa henne att börja leva igen.

Jag tyckte detta var en kanonfilm! Den var romantisk och kärleksfull och sorglig på samma gång och hade även riktiga glädjestunder. Jag hade en gråtkänsla genom hela filmen som kunde bryta ut när som helst, men gjorde det riktigt på allvar. En verkligt bra film, om än rätt så osannolik, men det är ju härligt att få drömma sig bort i härlig romantik ibland. Hihi! Minuset är faktiskt att man kunde hålla sig från att gråta.
 Betyg: 4/5


Kommentarer
Postat av: Milla

Nej, det har det inte. Skulle tydligen få en utbetalningsavi första gången nu och den har de skickat till fel adress... Är något förbannad!!! Att det ska vara så svårt att skriva den adressen man får av den anställde och lägga brevet på lådan och vips så är den framme... nej, vi hittar på en egen adress och skickar den dit och ser om den kommer fram någon gång... Puckon!!!



Allt bra med dig? Kram kram

2009-07-28 @ 17:56:57
URL: http://camillaworld.blogg.se/
Postat av: matilda

jag älskar den filmen så grymt grymt mycket, den får mig att gråta så förbannat mycket och han är ASLÄCKER ;D

2009-07-28 @ 19:23:41
URL: http://cherrykizz.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0