Penny Dreadful

Åh vad skönt det är att bara kunna slumra till lite på soffan när man känner för det. Genast är man lite mera utvilad bara av det. Fredrik ringde också. Skönt att prata lite med honom. Känns som det var så längesen jag hörde hans röst. Han är, lksom jag, lite rastlös för tillfället. Men det är väl säkert för att man inte har några pengar direkt vilket medför att man vill göra saker hela tiden men inte kan.

Jag ska iallafall försöka komma in på det himla Alfakassans hemsida nu så jag kan skicka mitt kassakort. Så himla irriterande när saker och ting inte fungerar. Sen får vi se vad som händer.

Fick hem en läskig film som man kanske ser på ikväll. Penny Dreadful heter den. Nån som har sett den?

Kommentarer
Postat av: Linda H - Hair & Make-up artist

Åh, ja man kan vara allergisk mot kamomill ja =( nu minns inte jag på rak arm vilken av dom som passar alla hudtyper och vilken som passar blandhy.. bäst är att gå in och fråga =)

2009-07-20 @ 20:08:12
URL: http://micromiss.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0