Över förväntan!

Jag har varit duktig med tandborstningen för inga tandtroll i min mun. Hehe! Klarade mig från hål denna gången också. Brukar aldrig ha hål. Skrapade lite tandsten som vanligt, men det var mycket mindre än det brukar vara så det var ju bra. Tackar min eltandborste för det. <3 Avskyr verkligen att skrapa tandsten. Det gör ont och är obehagligt.

Tog en promenad efteråt till min frisör och pratade lite om mitt hår. Vi ska färga och klippa i augusti. Efter att båda haft semester. Hon sa åt mig att tvätta håret och ha det utsläppt i solen ofta så bleks det och ju blekare det är desto ljusare kan jag få. Det slitna klipper vi bort sen, men brukar inte ha så mycket slit. Är ju duktig med hårinpackningar också. Hihi!

Fyndade lite på Myrorna idag med faktiskt! Och på Indiska och Make Up Store och Mique. Ska lägga upp bilder på veckans shopping sen, men inte just nu. Den här gången blev det iallafall inte ens hälften så mycket som jag shoppade för i tisdags. Haha!

Nu ska jag koka potatis och diska så man får lite ordning här hemma och nånting i magen innan man ska till jobbet.
Jag älskar verkligen potatis! Det är så himla gott!

Bara nio arbetspass kvar tills semestern!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0