Duktig tjej!

Är så duktig som har dammat och dammsugit och skurat och tvättar och diskat och hela fadderullan. Firar med en sommarcider så idag blir det ingen bilkörning. :P Det får mamma eller Jansa stå för.

Fick sms förut att mitt paket från Halens har kommit. Jag har inte beställt nånting så antar att det är den försenade baden-badenstolen.

 Där ska jag sitta och njuta resten av semestern. Hehe!
Nu ska jag måla på ett lager överlack. Det har inte blivit gjort ännu. Städade först. Sen ska jag ner i tvättstugan och ta hand om resten där och sen blir det att göra sig iordning litegrann så man ser lite pigg ut. Blev ju svettigt att krypa runt under sängen med dammsugaren.

Tingenlingen!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0