Blixtnedslag och kaos!

Igår slåg blixten ner uppe på jobbet och slog ut allt vad el och datorer  hette. Det var tydligen kalabalik på kvällen innan saker och ting så smått började komma igång, men kassorna funkade bara när de själva ville så rätt som det var så funkade det inte igen. Så har det hållt på  under hela dagen idag också. Jag är glad att jag började så sent som fem. Efter sju började det mesta lösa sig och man kunde slappna av lite. Som tur är så hade Alex och jag en så lugn kväll också så vi hann det mesta.

Nu sitter jag här och har mumsat i mig en blåbärsmuffin. Den var god, men jag hade gärna haft ÄNNU mera blåbär i. Hihi!

Imorrn ska jag jobba igen och då lär det nig vara lite mera röj på det hela skulle jag tro. Men på fredag är jag ledig. Kollade med Anna och ska kolla med Emmelie också om de känner för att hitta på nåt skoj nån gång under dan/kvällen. Käka glass eller spela minigolf eller ta en drink eller vad som helst. Bara ha lite tjejtajm. Vore kul! Vi får väl se.

Nu ska jag börja krypa ner i sängen snart tror jag. Nattinatti!

Kommentarer
Postat av: Svärmor

Hahaha ja det är lätt att det blir mer än man tänkt när lille Fredde e med ;).... Men ibland är det skönt att shoppa loss lite :) KRam o ha det gott

2009-07-09 @ 11:57:42

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0