Åska i luften?

Inatt när vi sett klart filmen The Wrestler och stängt av tv'n hörde vi hur det regnade utanför. Så skönt! Det var verkligen välbehövligt, framförallt kanske med tanke på att det just varit en skogsbrand där jag bor. Brandkåren blev klara med eftersläckningen igår kväll. Det hade faktiskt gärna fått komma lite mera regn, men som vädret ser ut idag så är det nog inte omöjligt.
Just nu skiner solen men det är växlande och väldigt kvavt ute så risken för åska känns rätt överhängande faktiskt. Men inte mig emot. Tycker åska är mysigt. Blir det däremot strömavbrott på jobbet så är det nog mindre kul.

Har bara tio arbetspass kvar innan jag har semester. Det ska bli så fantastiskt skönt! Nu jobbar jag onsdag, torsdag och fredag. Nästa vecka jobbar jag måndag, onsdag, torsdag, lördag och söndag och veckan efter det jobbar jag bara tisdag och onsdag. Det ska bli fabulous!

Nu ska jag skiva upp jordgubbar och äta med mjölk. Mumsigt värre!

Här är mina fina prästkragar som jag plockade.




Kommentarer
Postat av: Anonym

hej!



jag tänkte bara kolla om du har en blogg som du vill rekomendera/nominera och som jag sedan länkar till i slutet av veckan (din egen blogg eller någon annans).

kom ihåg att komentera i inlägget REKOMENDERA DIN BLOGG HÄR!



http://jennifermolin.blogg.se

2009-07-01 @ 12:16:56
Postat av: Carina

Sv: Tack för din kommentar.



Javisst är dom underbara vovvisar, dom små dobbisarna =)



Ha en bra dag!

2009-07-01 @ 12:31:51
URL: http://elladora.blogg.se/
Postat av: Svärmor

Ja visst skulle det behövas lite åska o mycket regn... fast trist när man har semester men ändå behövs det :) skulle bli bättre luft.... Ha det bäst Kram

2009-07-01 @ 21:13:35

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0