Värsta jag varit med om!

Shit vad jag har varit slut idag! :O
Personalmöte klockan tre på jobbet. Värdelöst, trodde verkligen vi skulle få semla, men icke! Snålt! Var så himla sugen! :P Men men, sen blev det raskt hem och hämta Fredrik och lika raskt iväg till gymmet. Var p håret att jag hann till mitt träningspass, Box-Kick. Men in i sista minuten så gick det bra. :P Gick före alla i kön och många blev sura, men såg att det var flera som gjorde så, så jag skiter i vad folk tycker. Jag hade ju en gymtid att passa eftersom passet garanterat inte väntar på mig.
Hur som helst. Det är nog de svettigaste, kämpigaste, flåsigaste, jobbigaste 90 minuterna jag varit med om i mitt liv!! Jag var så jäkla slut efteråt så jag kunde nästan vrida ur mina kläder! Den som sugit på dem hade nog fått i sig salt för ett år framöver. Shit vad jag svettades!! Men det var grymt kul!! Skitkul faktiskt! Känner mig så duktig nu efteråt men jag kommer nog vara mör i kroppen imorgon. Det kändes verkligen att man jobbade med hela kroppen! Men jag kämpade på trots mina trytande krafter. ;) Körde ihop med en tjej som hette Malin. Inte träffat henne förut men hon var redan jäkligt vältränad så jag kände mig väldigt trött, men hon svettades rätt bra hon med. Hihi!
Jag tror faktiskt jag ska boka nästa måndag jag är ledig också! Eftersom passen bara ligger på kvällarna så kan jag ju bara gå varannan måndag, men måste ju köra åtminstone en gång till. :P Då ska jag vara mera arg. ;)

Nu ska jag slänga mig i sängen. Kommer nog somna gott, så godnatt på er vänner! Kramikram!

Kommentarer
Postat av: Anna

HAha fy farao vad duktig du är!!!



Saknar dig, kom hit med en kladdkaka!! (som du bakat)

Fick du mitt sms föresten??



Puss

2009-01-13 @ 21:27:52

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0