Sorry för bloggtorkan!

Här har det varit stendött ett tag. :P Har helt enkelt inte hunnit eller orkat skriva nånting. Har tränat och sen jobbat, jobbat, jobbat och sovit. Och idag var jag på MC-mässan i Älvsjö och träffade min Älskling. :)
Ska träna imorrn med... och jobba... och även jobba på söndag, så har bara varit ledig en enda dag denna veckan och det var idag och då gick jag upp halv åtta. Hurtigt värre. :P Värsta är att jag inte kunde somna innan klockan blev tre, så har varit helt slut. Kom hem på eftermiddagen, var uppe på jobbet och köpte en billampa till jansa, pratade lite med Emmelie och Pelle och Tommy.
Min lönespecifikation ser konstig ut, jag tror de drar alldeles för lite skatt. Måste ringa lönekontoret på måndag. Hoppas det går att få tag på dem bara. Har ju varit svårt enligt de andra. :S
Kollade på Let's Dance idag igen. Fan vad Laila är snygg! Och jag gillar Magdalena Graaf! Hihi, rätt person åkte iallafall ut idag! :P :P :P

Jag funderar på han Morgan... Jag har inte en blekaste vem han är egentligen, men är det han Morgan som var med sommarlovsprogrammet Tippen för massa år sen?? :O Jag älskade det programmet. :D



Hahaha, efter lite googlande så kom jag ju fram till att det fan var han! Åh, jag var ju typ kär i honom då! :P Tippen var ju askul! <3

Kommentarer
Postat av: Maria

Tippen var det bästa som fans :) Jag och fredrik tittade alltid på det

2009-01-24 @ 21:41:36
URL: http://n0ll8.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0