Nya tag!

Hej alla!
Välkommen till ett nytt år!
Man kan undra vad 2009 har i görningen för oss alla.
Jag är inte den som faktiskt brukar ge några löften till nyår, likadant kommer det bli denna gång.
Jag vet ju att löftena bara bryts iallafall. :P Det enda är att jag kommer försöka göra alla dessa bra saker
som jag inte vågar lova. Älskling och jag ska ju köpa gymkort, så det kommer nog funka bra. Sen är det
ju alla dessa andra saker som jag ska försöka tänka på:
Städa oftare
Inte shoppa lika mycket
Inte stressa upp mig
Göra det jag vill och inte bara rätta mig efter andra
Inte ta skit
Inte äta så mycket snask

Ja, ta hand om mig själv och mitt liv bättre helt enkelt. Hur enkelt nu allt detta kan vara på en skala. :P Samtidigt ska man ju ändå njuta av livet och inte gå som en fånge för att man har bestämt att man inte får göra dittan och dattan. Jag gör vad jag vill! ;)

Jag passade på att starta det nya året med en promenad idag. Mötte Carro precis lägligt och gick en extrasväng med henne och Tim då också. Sen gick jag upp till Emmelie på jobbet och tjattrade lite med henne och sen gick jag hem och städade. Började med disken som Fredrik lämnat till mig. ;) Hans disk! :P Sen dammsög jag hela lägenheten sådär duktig att jag flyttade på varenda pinal som låg löst på golvet och till sist s skurade jag hela golvet också. Sen gjorde jag middag. Nu sitter jag här, men ska ta mig en sväng in till morsan tänkte jag och se hur Jansa mår idag efter igår. Haha!

Tjingelingen på er allihopa!


Kommentarer
Postat av: Elin Alenteg

2009-01-01 @ 18:03:45
Postat av: Elin Alenteg

Hej Sara! Gott nytt år på dig! Hoppas du hade trevligt igår. Barnhemmet va helt okej tyckte jag. Hade rätt höga förväntningar för den hade fått så bra kritik. Det va inte den bästa filmen jag sett, men helt klart sevärd!

Ha det så bra!

Kram

2009-01-01 @ 18:05:24
Postat av: jch

Jag har också tagit en promenad idag, hem till mina föräldrar. Gick 5-6 kilometer. Det tog en timme.

2009-01-01 @ 18:57:21
URL: http://musikochfotboll.blogg.se/
Postat av: Eniro

Vad duktig du är =)

2009-01-01 @ 21:50:07
Postat av: malyyn

Jag är precis som du, ställer inga löften för då har man inga som riskerar att brytas. sen ska man kunna få saker gjort när som helst, inte bara för att det är nyår ;) haha!

god fortsättning :)

2009-01-02 @ 00:09:59
URL: http://malyyn.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0