Mina nya skor! :D

Åh Jag glömde ju att hämta mina skor idag när jag åkte hem från stan. :( Skorna från Halens som jag beställde, så galet snygga! Me love! Hoppas de passar nu bara. Ska hämta dem imorgon! :D :D :D



Just nu har jag hemsk huvudvärk. Ska nog faktiskt gå och lägga mig. Har nog druckit alldeles för dåligt idag. Tog en huvudvärkstablett, men än har det inte hjälpt. :/
Kollade på en film alldeles nyss: The girl in the park. Rätt bra film, tyckte slutet var lite tråkigt bara. Hade förväntat mig lite mer, men helt klart en godkänd film. Imorrn kväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra... förhoppningsvis sätta upp lite roliga saker på mina hyllor om de kommer upp på väggarna.
Ska iallafall ta en promenad i det iskalla vädret på dan tänkte jag.

En sak som jag tänkte på är att mitt antal besökare varierar mellan typ åtta och femtio dag per dag. Ni som besöker min sida, kan ni alla inte bara skriva en liten kommentar? Vem ni än är! Om ni så bara droppar in från ingenstans eller ni som läser alla inlägg. Det vore så kul! :) Snälla! :)

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej hej :)

jag läser bara nån gång i veckan så jag är nog en sån som är en av de på 50-dagarna :p

2009-01-03 @ 00:50:17
Postat av: Alina

åå snygga!!

2009-01-03 @ 00:56:34
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: svärmor

Är inne varje dag :)

2009-01-03 @ 10:22:51

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0