Kan inte sova!

Det händer att jag är uppe såhär länge faktiskt, men oftast sover jag vid två. Men inatt går det bara inte. Gick och la mig nån gång vid tolv - ett, minns inte vad klockan var. Läste ut min bok, försökte somna, gick upp och hämtade min Solo-tidning och läste den, försökte somna. Nu vid tre gav jag upp. Jag kan inte sova inatt!! Så nu sitter jag här igen. :S
Inatt är jag dessutom ensam hemma och i vanliga fall är det lugnt men inatt känns det jobbigt. Hade gärna haft nån att krama om eller ligga och prata med eller bara höra andetagen, men  denna nån är i sthlm just nu så känner mig vääääldigt ensam. :(
Det är så irriterande att inte kunna sova för att man inte kan släppa tankarna på vad som hänt. Jag ser detta eviga snurrande på motorvägen hela tiden så fort jag stänger ögonen, lastbilen, tron att vi klarar oss, smällen, chocken, paniken, ångesten... vetandet vad som kunde ha hänt... Försöka tänka på annat när man ligger helt ensam är rätt svårt. Och inte nog med det så börjar jag bli hungrig också. Och så är det så jävla kallt! Inte vet jag hur jag ska fördriva tiden heller. Bara sitter och glor. Man kanske skulle börja typ..... virka eller nåt när man inte kan sova. Men jag kan inte virka heller.... bara helt vanligt rakt och det skulle nog bli en jäkligt lång halsduk. :S Usch, det är ju inte ens kul... Deppig... jag vill sova.

Min stackars pärla! Hon är märkt för livet nu... lilla Starlet. :( Hon som var så himla fin! Ska göra vad jag kan för att få henne i så gott skick som möjligt igen såklart! Men det är så trist det som hänt. Hon kommer ju ändå aldrig bli densamma igen. Min första bil... <3

Man kanske skulle ta sig en fet sängfösare? Fast jag tror nog det är försent för det. Hade jag tagit den tidigare kanske... uuuhh, tråk tråk... inte ens katterna är vakna. Man kanske skulle göra ett nytt försök, annars kommer jag väl sova tills klockan är hundra imorgon! :O Fast Jansa skulle ju väcka mig och det lär bli runt nio - tio - elva skulle jag tro. Kommer inte vara pigg eftersom jag inte kan sova. Men ska nog ta mig en promenad imorrn iallafall. Gå kan jag väl förhoppningsvis göra utan att det ska  hända nåt farligt.

Näe, det får bli ett nytt sängförsök nu, det är så jävla kallt uppe. >.<

Natti!

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej gumman!

Vilken enorm tur att det inte hände nåt med er i krocken!! Det hade kunnat gått riktigt illa, Är glad att ni mår bra!

Kram

2009-01-17 @ 09:12:55
Postat av: Svärmor

Ja usch stackare jag kommer såväl ihåg hur det känns sen vi voltade utanför nyköping när Fredde varliten.... Då jag trodde bilen skulle stanna o vi klarat oss small det o vi rullade runt i diket o stannade på taket.... o de t skramlet satt kvar i skallen ett tag... men klen tröst det går över... Kram

2009-01-17 @ 12:31:46
Postat av: Maria

Haha ja om inte annat så kan dom ju köpa kläder till mig som jag får jobba i eftersom att jag inte får jobba i mina egna kläder :)

2009-01-17 @ 12:43:59
URL: http://n0ll8.blogg.se/
Postat av: Milla

Jag kan lära dig virka så har du något att göra när du inte kan sova :-)

2009-01-17 @ 15:19:01
URL: http://camillaworld.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Läste din kommentar på designadinblogg.se det är med att tjäna pengar på sin blogg. Jag tänkte bli medlem på den sidan adoperator, kostar det något? Är det en seriös sida så man inte blir lurad.

tack på förhand :)

2009-01-17 @ 16:24:31
URL: http://isabelleb.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Okej :) men hur mycket får man typ för det?

2009-01-17 @ 19:17:50
URL: http://isabelleb.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0