Jag tänker inte göra allt som jag inte vill!

Nu är det iallafall lite gjort i det här så kallade hemmet. Jag har inte så mycket tvätt kvar, grankartongen är borta, alla sopor är körda till återvinning, stötfångaren på bilen är på plats och Fredrik har diskat och dammsugit.

Det som är kvar är att tvätta bilen, men det får bli en annan dag eftersom det är minusgrader.
Det är också kvar att handla och träna, men jag har verkligen ingen lust att åka till stan idag. Träna hade jag kunnat göra och handla också, men jag vill inte ÅKA till stan. Jag känner inte för det helt enkelt och jag tänker inte göra det bara för att andra vill heller. Då kommer jag bli på ännu sämre humör än vad jag redan har varit och är idag och för min del är det inte värt det då.
Jag kan sätta mig på motionscykeln en stund eller gå en promenad istället. Mat finns så man klarar sig, det är ändå mest småplock och om Fredrik vill ha nåt... ja då finns det affärer på vägen upp till Sthlm imorrn som man kan stanna på så han får handla.
Jag tänker göra som jag vill idag och jag känner bara för att vara hemma och ta det lugnt just nu. End of conversation!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0