Jag är för stressad!

Usch, jag är ett offer för stress idag! Inte alls bra, hatar att stressa, men ändå stressar jag upp mig. Det blir så när jag har för mycket att göra. Idag hade jag behövt gå upp skapligt, men kom upp strax innan tio.

Vi skulle åkt in och tränat och sen handlat, men det får bli senare idag för jag ska... ja, jag gör en lista på vad jag ska göra idag:

*Tvätta av bilen
*Få dit stötfångaren på bilen
*Tvätta massor med tvätt
*Dammsuga
*Ställa ner julgranskartongen i källaren
*Diska
*Köra iväg med sopor till sorteringen
*Träna
*Handla
*Laga mat

Det enda jag har lyckats åstadkomma är att jag har vattnat blommorna. :S Men nu ska jag iallafall ner i tvättstugan och sätta igång med det så att nånting blir gjort...

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0