En månad sen!

Ja, har ju varit lite lat med att lägga upp bilder och så. Blir sådär ibland, men för en månad sen exakt så var nämligen vår goa personal hemma hos Daniel och partade loss en hel del! Det är väl kanske på tiden att jag lägger upp dem nu. :P Först var på Stavsjö Krog och käkade massa supergod mat! Det var verkligen toppengott och inget som är med på menyn så där fick ni. :P

 Jag vet inte riktigt vad som hände med Daniel men han shakade loss med huvudet ordentligt uppenbarligen. :P

 Hej, jag heter Daniel och det här är min kontaktannonsbild. ;)

 Från höger till vänster: Jonas, Pelle och Jocke.

 Nu är det bowling på Wii som gäller. Experten Daniel visar oss amatörer hur man ska göra. :P

 Rent partymingel i Daniels vardagsrum. Från vänster till höger: Åse, Jocke, Emmelie, Tommy, Maria E, Jag och på golvet sitter/står Hanna.

 Pojkarna som gömde sig i köket, Jonas och Pelle. Jag svär på att de bara snackar om bilar. ;)

 Jocke och Daniel i full gång med att rida på kossor och jaga fågelskrämmor! :D

 Jonas börjar bli rejält dragen och har stulit min hatt, här syns han med en lite förskräckt Maria K. :P

 Maria E och Hanna... Jag vet faktiskt inte vad som har hänt med dem. :P

 Pelle sjunger, Maria fnissar och jag ser tjock ut i bakgrunden. Haha! :P

Jocke och Daniel får avsluta detta inlägg med att sjunga Singstar. :P

Det var en helfestlig kväll! Synd att det inte kunde varat lite längre. Jag öppnade macken morgonen efter så var hemma strax efter två och klockan halv sju gick jag upp igen och var på jobbet klockan halv åtta. Starkt jobbat av mig tycker jag. :P

Tjingens! 

Kommentarer
Postat av: madde

Får jag det då? Är jag inte för ung? :P



Du måste bli medlem på adoperator.com

sen lägger man upp reklam på sin sida. Det är ju inte värsta mega mycket pengar, men alltid en början :)

2009-01-06 @ 17:09:08
URL: http://madelue.blogg.se/
Postat av: Maria

Hehe ja du, gör bara som madde säger :) näe men det var faktist inte så himla svårt :)

2009-01-06 @ 20:57:33
URL: http://n0ll8.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0