Det känns bättre!

Idag har det hänt lite grejer. Bra grejer och jag känner mig mycket mera positiv. :D Jansa har hjälpt mig med lilla bilen, från att ha sett ut såhär:



Till att vi tog bort bakluckan och tvättade av bilen lite så det blev såhär:



Sen bankade han ut hörnet eftersom det blivit så intryckt och för att få plats med lyktan, då blev det såhär:



Småknycklig är den ju fortfarande, men nu börjar det verkligen likna nåt. Lyktan är på plats och så även bakluckan. Faktum är att bilen är körduglig igen. :D :D Så jäkla skönt.
Dessvärre så var det som Fredrik trodde att fästet uppe till höger till bakluckan faktiskt också blivit lite skadat så luckan sluter inte helt tätt, men Jansa skulle kolla på det med om det gick att förbättra imorgon. Så imorgon kommer jag nog ta första bilturen med min Starlet igen. <3

Men nu sitter iallafall lykta och baklucka där de ska och jag är så glad. :) Bara stötfångaren som saknas sen och lite spackel och lack. :P



Förresten så spelade jag på Lotto idag. Första gången ever. :P Hoppas jag vinner nåt! Hehe!
Nu ska jag kika klart på Körslaget.

Tjing tjong!

Kommentarer
Postat av: Maria

haha nä eller hur.. och jag hade inte mitt legg med mig så fredrik fick åka och lösa ut mina pengar :) haha

2009-01-18 @ 00:36:13
URL: http://n0ll8.blogg.se/
Postat av: F

Vad glad jag blir =)

2009-01-18 @ 02:28:39
Postat av: Svärmor

Fan vad nice nu blir det snart en fin fin pärla igen :)

2009-01-18 @ 02:40:19
Postat av: Madde

Det är ju så praktiskt att bara gå in där när man inte har någoting annat att göra :D

2009-01-18 @ 10:57:24
URL: http://madelue.blogg.se/
Postat av: Maria

Haha det var ju bara 128 kr

2009-01-18 @ 14:09:44
URL: http://n0ll8.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0