Dagens shopping!

Ja idag blev det lite shopping. Åkte in till stan för att ta en fika med med ett par vänner, men av nån anledning slutar det alltid med att jag går ensam iallafall för att de andra inte kan. :( Jag lyckas alltid välja fel dagar. Men det var rätt skönt att gå på stan ändå, i min egna takt och kunde titta på allt som jag ville titta på utan att nån stressade mig. :P

Jag och Fredrik ska ju köpa gymkort på måndag så då passade jag på att kika på lite träningskläder på Stadium. Det är ju ändå rea. :P Det slutade med att jag köpte en vit sport-bh från Nike för 149:- och en ett par svarta 3/4-delsbyxor, också från Nike. De kostade 199:-
Givetvis blev det lite annat också. Annars hade ni ändå inte trott mig. :P Jag köpte te och en teburk. Teet heter Mums-Bums och är jättegott!



Knatade in Make Up Store (trodde ni annat) och fick med mig en del saker ut. En Twinkle Eye Shadow vid namn Action, den kostade bara 50 för jag hade kupong. :P En Eye Pencil vid namn Green Card och en Eye Dust vid namn Dream. Fick en pennvässare med på köpet upptäckte jag när jag kom hem. Kul! :)



Sen åkte jag ut till Maxi och gick in på MQ, hittade denna coola tröja:

 Den är jättetuff! Kort är den ju så man ska väl ha nåt längre linne under tycker jag. Ser ut som en liten skinnpaj fast det är vanligt tyg. Gillade den iaf. :)
Skulle ha köpt en mössa till mitt hjärta på Cubus, men var inte säker på vilken det var så vågade inte chansa. :( Blir det fel så blir det ju ett jäkla liv. ;) Nu efteråt visade det ju sig att det var rätt så får väl köpa den på måndag om den finns kvar. :)
Var inne på Ica också och hittade lite smaskigt i en 10-kronorslåda och i en 20-kronorslåda. Lila julklot till nästa år att ha i granen och svartvita panelgardiner. :) Julkloten för en tia/paketet och panelerna för en tjuga/paketet. Skitbilligt ju. :P



Det var dagens skörd. Såhär såg jag ut idag. :P



Här är förresten ett par av julklapparna som jag fick. De som jag hade till hands att fota just nu. :P

Playboyfilten och leopardskorna. :) Det andra får ni fantisera om! :P
      

Tack än en gång för alla fina julklappar! <3

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0