Badhuset!

Idag var Fredrik och jag inne i stan igen och på badhuset. Vi måste ju utnyttja våra gymkort till max. :P Jag har fortfarande träningsvärk efter i måndags, men det var väldigt skönt att simma. Synd bara att de inte satt av en särskild avdelning för motionssim som de brukar. Idag fick man simma kors och tvärs istället för att ta sig til andra änden av poolen för att det var kids överallt. Men det gick bra ändå.
Fick mina små nostalgiminnen från när Tezzan och jag jämt var på badhuset på söndagar när vi hade bott hos våra pappor. :) Men nu var det hela lite större och fräshare. Det var riktigt kul i äventyrsbadet. Strömmar i vattnet, man kunde simma utomhus och flera rutschkanor och en klättervägg så vi hade riktigt kul. :P
Var där i två timmar sen gick parkeringstiden ut.

Efter det åkte vi och handlade lite mat och sen åkte vi hem och gjorde mat. Pannbiff i mögelostsås. Jag gillar inte mögelost, men just såsen sådär är så himla god! Konstigt att man kan tycka så egentligen. :P Riktigt gott, men med tanke på att såsen består av två mögelostar och sex deciliter grädde så har nog det jämnat ut sig rätt rejält med de metrarna jag simmade idag. :P Nåja, man måste ju äta och det där är ju egentligen ingen vardagsmat så. :P Men man får äta sånt när man är ledig och jag är ju inget ledig i helgen så. Tyvärr... inte det minsta sugen på att jobba, men imorrn bär det av igen. Fyra dagar i sträck.

Nu ska jag försöka kurera min onda huvudvärk. Glass hjälpte ju inte. ;)


Kommentarer
Postat av: Madde

Nu har reklamen kommit fram ser jag! :)

2009-01-08 @ 13:55:49
URL: http://madelue.blogg.se/
Postat av: Madde

Det var så lite så! :)

Jo, det tycker jag med, men jag behöver ju fler på min sida isåfall ;)

Kram!

2009-01-08 @ 15:51:18
URL: http://madelue.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0