Åker Starlet igen. :D

Idag har jag åkt min kära lilla Starlet igen. :D Kändes väldigt bra. Bakluckan sluter inte helt tätt iomed att gångjärnet flyttats på och jag har ingen stötfångare än, men så skönt ändå att sitta i min egen lilla bil igen. :)
Men det ska erkännas att jag faktiskt var lite nervös ändå. Lite rädd för att det skulle vara halt. :/ Nu körde jag ju bara till jobbet och tillbaka, men lite nervöst ändå.
Imorrn ska jag in till stan och träna och då ska jag ta tjuren vid hornen och köra ut vid den där påfarten igen! Måste ju ta revansch på vägen, den ska inte vinna över mig! ;) Efter att ha klarat det så kommer det nog inte kännas lika läskigt längre intalar jag mig. Hoppas det blir så. :)



Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0