Semeltårta?

Eller vad säger man egentligen? Hur stavar man? Semeltårta? Semmeltårta? Semletårta? Allt ser ju helfult ut. :P Aja, det var iallafall vad Emmelie hade att bjussa på på jobbet och det var ju inte otäckt. Hehe!
Nu är jag hemma återigen och har slagit på tv'n med Melodifestivalen. Inget intressant men ändå.

Idag hämtade jag mina stjärniga pumps från Haléns för tredje gången. Ett par 36or nu och trot eller ej, men jag kunde ha dem och dessutom var de lika stora. :O Helt otroligt...det var ju på tiden att man fick nåt som funka. Annars hade jag aldrig handlat från Haléns nån mer gång.

Nu funderar jag på om jag ska lyxa till det och köra en ansiktsmask som jag köpte på klubbkvällen. Det ska jag nog. :) Sen blir det film. Ska se Guldkompassen.

Hej hå!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0