Nyopererad!

Fan det är helt otroligt alltså! Andra dagen i rad som internet hoppar igång. :O Än så länge är jag lycklig. :P

Klockan är bara nio på morgonen och jag är uppe redan och käkar frukost. Nu har jag bara lite te kvar. Ska in till stan och träna och sen ta ut pengar till farfar, åka dit med pengarna  och säkert får jag handla nåt åt honom också. Sen ska jag ner till stan och träffa Milla. Det ska bli riktigt kul! Vi har setts typ en gång per år eller nåt sånt de senaste åren, trots att vi har känt varandra i snart tio år. Fy vad tiden går! :S Vi var toktajta med varandra i gymnasiet men sen när skolan slutade så rann det ut i sanden...man hördes av vid jul och födelsedagar och sådär. Måste ändra på sånt gumman! :)
Men idag ska vi iallafall ses och det ska blil så kul! Vi har alltid en massa skoj att snacka om och det sköna är att det är så lätt att ta vid där man sist avslutade. :)

Jag har tillomed hunnit operera mig själv här på morgonen! Det ni. :P Jag drog upp ena kökslådan och slant med handen och så fick jag en sticka i handflatan. :( Först trodde jag inte det var nån, men när jag käkade nu så började det svida och svida så kollade igen och då satt det ju en jäkel där. Fram med säkerhetsnål och pincett och leka kirurg bara. :P Så nu är jag hel och frisk. ;) Stickor är ju farligt, sa alltid mamma.

Nu är jag på språng! So long!


Kommentarer
Postat av: Maria

Jora jag sätter mig på cykeln nu så kanske jag är framme på söndag

2009-02-20 @ 11:58:25
URL: http://n0ll8.blogg.se/
Postat av: Milla

2009-02-20 @ 18:59:23
URL: http://camillaworld.blogg.se/
Postat av: Milla

Tack för en trevlig dag! Ses på torsdagkväll. :-) Förlåt för den tomma kommentaren...vet inte vad som hände, denna datorn är inte riktigt frisk! Kraaaam

2009-02-20 @ 19:00:36
URL: http://camillaworld.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0