En helt ny outfit!

Det blev shoppingen igår! Och en hel del smink på Make Up Stores klubbkväll. :D Hittade massa fint på Gina Tricot så det blev ett par tight i krokodilmönster, en svart kjol och en vit topp. Sen var jag på New Yorker och där köpte jag turkosa leopardmönstrade underkläder på rea. Bh'n kost 49:- och trosan 25:- Det är ju lagom. :)

 De mönstrade tightsen

 Mönstret och färgen på underkläderna.

Toppen och kjolen tillsammans.

   Toppen. Så som den är på armen, så är den på ryggen också. Man får ju schysst solbränna. :P

 Såhär ser kjolen ut i sidorna.

 Make up store-kitet: Fick prov på All time- och Night time-hudkrämerna och även på Ice creme time, dessutom 20% när jag sen köper dessa.
Köpte Spa-tvål med citrongräs, en bodyskrubb med kaffe och brunt socker, en återfuktande gurkmask, en djuprengörande lermask och en spirulinamask, vax till  håret för att få volym, två ögonpennor: Pink Dream och Go Wild och två Microshadows: Silk och Take off.

Förutom shoppingen så fikade jag och Milla och hade en trevlig stund. Det var ju så längesen vi sågs och gjorde nåt sen nu så det har varit jätteroligt att träffa henne och jag tror nog att hon var nöjd och glad över kvällen också. :)

För övrigt på Make Up Store så blev jag kär i deras nya parfym. Den måste jag köpa sen. :) Tjing tjing!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0