Wohoo

Wow, fjärrkontrollen kom idag, imponerande... Då kanske vi ska koppla in 32"-tv sen. Sen fick jag ett roligt paket också med två macpigment. Ett guldbronsigt och ett rosa. Jättefina. Kolla:



Men mest väntar jag på bootsen jag vann på tradera. Ett par nitiga boots från Scorett. Kommer bli spännande när de kommer. Hehe!

Förresten, vann ju ett par ankelboots i veckan, har jag sagt det? Helt sjukt alltså! NYA gråa ankelboots för 11 kr! Fattar ni? ELVA kronor! Helt galet vilka fynd man faktiskt kan göra.


Kommentarer
Postat av: Svärmor

Fan vad bra att fjärren ÄNTLIGEN dök upp.... nu ere bara o köpa ett jätte förstoringsglas så det blir rätt storlek på TV:n också :))) kram o ha en fin dag

2009-12-07 @ 12:11:40
Postat av: cilla

hmm vilka va wine och think pink? tyckte att jag såg en riktigt blå eyedust på bilden oxå =) om du skulle buda hem dubletter så har du en här som gärna vill köpa utav dig =) Så tveka inte att höra av dig. Jag heter cilla08 tror ja, men jag har aldrig sålt nånting..vet inte riktigt hur de där funkar men så småningom bli det nog attt lägga ut lite (när ja fattat hur man gör) =)

2009-12-07 @ 16:30:20
URL: http://annaceciliaandersson.blogg.se/
Postat av: Elin

Heej gumman!

Tack så himla mycket för igår! Jag har redan använt min nya present från er, och jag är helnöjd! TACK! Det dröjer nog innan jag har lika många skuggor som dig :) Hihi..

Kändes bra att läsa igenom allt jag missat nu när jag inte suttit alls mycket vid datorn. Coolt att du vunnit sådär kanonbilliga skor! Helt sjukt billigt! Haha..jag kanske oxå skulle spana in auktionerna på tradera..har dålig koll på hur det funkar.

Jag håller med om att vi måste ses snart och det vore kanonkul om det blir av nån gång inann jul. Vi får kolla upp hur vi jobbar:)

Hörs o ses!

Puss&Kram

2009-12-07 @ 17:14:07
URL: http://metrobloggen.se/elinalenteg

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0