Var är mina ben??

Just nu är jag på uruselt humör! Jag har letat mig fördärvad efter dessa himla soffben som inte verkar finnas någonstans. Jag har rotat runt i kartonger i alla tre förråd och i påsar och fan vet allt. Även kollat i lägenheten, i garderober men det finns ju bara en och det är den vi just rensade från affischer, sen är det bara kläder i de övriga. Blir galen! Nånstans måste de ju vara och vad jag kan minnas så såg jag dem i källaren sist, men har ju rotat banne mig överallt.
Skulle gärna haft en medial sakletare här nu som hjälpt mig... Men fram ska de om jag så ska dra fram varenda pryl i källaren! Men just nu bara orkar jag inte...

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0