Soffslapp!

Heeej!

Åh vad jag är trött nu!
Har varit iväg på kalas hemma hos födelsedagsbarnet Elin och det var hur trevligt och kul som helst! Vi fick supermumsigt fika och träffade massa kul folk, bland annat ytterligare en gammal klasskamrat, Maria! Så himla roligt att träffa en massa gamla vänner verkligen! Det får bli nån mysig kväll vartefter alla tjejer! *kräver*

Nu är jag hemma igen och är så trött! Funderar på att ta tag i badrummet och göra lite ordning bland allt smink, sen ska jag slänga mig i soffan och glo på en film och dricka julmust. Men nu har jag en katt i knät och har inte hjärta att lyfta bort lilla söta. Så får sitta en stund. Hehe!

Vad gör ni ikväll?

Tjingeling!


Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0