Smink i MÄNGDER!

Satt igår och sorterade bland allt mitt smink. Det visade sig vara en del om man säger så. Hehe! Tog lite bilder faktiskt. Nu skriver jag inte upp vad alla heter, men framöver har jag planer på att göra swatches av allt. Den som har mest när hon dör vinner eller? *blink*

 Det här är alla mina läppennor. Alla är i olika färger och nyanser och alla är från Make Up Store. (nån som ger mig mängdrabatt? Hehe!)

 Det här är mina ögonpennor. Även här är alla från Make Up Store. Till och med lite färgsorterade, hehe! Alla former av pennor är bland mina favoriter, man kan göra så mycket med dem. Använda bara dem eller till skuggor och på läpparna såklart.

 Mina High Tech Lighters. Alla från Make Up Store. Krämiga multiprodukter som man kan använda som highlighters, på kinderna eller läpparna. Superduperbra att ha som bas innan man lägger ögonskugga för att få olika kontraster och skiftningar.

 Mina cybershadows från Make Up Store. De små skuggorna, med superpigment, pärlemor och jag vet inte allt. De ger superhärliga färger iallafall och de är silkesmjuka att jobba med. I LOVE!

 Mina eyedusts från Make Up Store. Lösa pulverskuggor, även dessa med superpigment. Lättjobbade, fäster bra och SÅ enkla att jobba med! Använder man en torr pensel blir de mjuka och neutrala i färgen, men använder man en fuktad pensel så får man fram grymma färger med mycket skimmer och metalliska effekter. Älskar även dessa. Jag älskar ioförsig allt mitt smink. Hehe!

 Mina fem första MAC-pigment. Har bara testat den lila ännu, men det är god klass på dessa skuggor alltså!

 Mina Microshadows från Make Up Store. Det är 115 stycken. Det finns av alla nyanser och färger, matta som glittriga. Shit, mina make up-väskor är verkligen en guldgruva. Haha!

Nu glömde jag även att fotografera mina skuggor från MIST. Det är väl femton stycken tror jag. Alla utom en är Colour Vibrations, specialarna.
Sen har jag ju en del rouge och läppglans och läppstift också. Är det nån som vill låna så säg till. Hehe!
Tyvärr inga dubletter, så inget till salu. Haha! Men jag köper ju alltid så vem vet. *blink*

Nån som vill komma på sminkkväll? Cilla, Anna, ni är makeupartister och ni är välkomna att lära mig allt ni kan! :)

Nu ska jag göra ischoklad.
Tjingeling! Vi hörs nästa gång!

Kommentarer
Postat av: Andréa

Sv: Tack, vilka snälla ord :D Vad glad jag blir!



Shit vad mycket smink du har, hehe.. Mer än mig!

Kram

2009-12-08 @ 22:16:55
URL: http://makeupartisten.blogg.se/
Postat av: cilla

Så där ska det se ut..hmm är lite sugen på att få se de där med egna ögon =) skulle vara kanon om du swatchade alltihop det är ju ett himla jobb, har själv tänkt tanken men vet ej när ja ska få tid.

Har en annan fråga ocå Jag har en helt full burk av MAC-pigment Violet och den är så sjukt lila! tänkte om du var intresserad av typ en full 5 gramsburk? kanske ett byte eller likande? du kan ju fundera på saken! =) Kram cilla

2009-12-09 @ 10:36:16
URL: http://annaceciliaandersson.blogg.se/
Postat av: Tezzilicious - Bloggen om Foto & Skönhet

ÅH kan du swatcha dina Make Up Store
High Tech Lighters?

2012-10-16 @ 13:57:37
URL: http://tezzilicious.blogg.se

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0