Skumtomtar

God kväller.

Hej och hå vad tiden har gått idag. Har inte hunnit med allt som jag tänkt, men ganska mycket ändå. Tvättstugan är strax klar. Har köpt en tratt till katten, dock inte satt dit den ännu. Köpt ett par ramar till julklapparna. Lagat, mat, gjort arraksbollarna klara, en kladdkaka med skumtomtar och en kladdkaka med citron och ingefära. Så nu får kvällen allt bli lugn och mysig. Ska fixa en kopp te och käka ett par lussekatter tror jag.

Sofforna får jag lägga ut på annons imorgon. Ingen idé att göra det just nu känns det som. Bättre på dan.

Ska jobba imorgon. Hoppas det blir lugnt. Nästa vecka lär nog inte bli det. Tur man inte behöver ge sig ut så mycket i trafiken. Har ett par saker kvar att fixa, men det ska nog hinnas med.
Kör försiktigt därute i vintervädret och den stundande jultrafiken!

Nu blir det te och lussekatt!
Tjing!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0