Second time!

Hej hå!

Hemma från en lång kattjakt, vilket resulterade i noll tyvärr. Sen var det tvättstugan, åka in tillstan och handla och lite sådär. Men då får jag iallafall ett glädjande samtal från Anna att lilla Mulle är hemma igen. Så skönt! Har verkligen varit orolig för den lilla missen. Verkligen kanonskönt att höra!

Var på Jysk också och skulle köpa det barbordet jag ville ha, men då fanns inte stolarna hemma så jag fick göra en reservation så förhoppningsvis kan jag hämta det nästa torsdag. Så jäkla nice! Ett köksbord innan jul. Wihuu!

Sen åkte Fredrik och jag till stan och bion, så kollade vi på New Moon. Andra gången för mig på bio och jag njöt lite mycket denna gång. Hihi!

Nu ska jag ner i tvättstugan en sista gång och sen är det rakt ner i säng, för halv nio imorrn ska jag vara på jobbet igen.
Tjing! 

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0