Sara testar:

Jag har testat ett nytt bakverk från Delicato. Nämligen en ny variant av den klassiska punchrullen aka Dammsugaren. Detta är en variant som heter Pepparkaksrulle.
En blandning av pepparkaka och punchrulle borde kunna vara en riktigt bra och smaskig kombination!
Tyvärr måste jag säga att jag blev riktigt besviken. Den var inte äcklig, men inte god heller. Man känner pepparkakssmaken, men smeten inuti, som normalt brukar vara ganska smetig (därav ordet smet) var bara torr och smulig. Inte alls gott. Den är väldigt fin som brun och vit, men smaken var inget att ha alls.

Har en kvar i kylen men är inte ens lite sugen på att äta den faktiskt.
Det blev en engångsföreteelse att jag handlade denna, för jag kommer inte vilja äta den igen.

Betyg: 2/5´

 


Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0