Pretty boys!

Tjing!

Idag har det varit två killar här och installerat vårt Canal Digital, så nu har vi massa massa kanaler. Hehe! Jätteskönt att bara sitta och titta på när andra arbetade. Haha! Och som pricken över i, så kommer vi nog hämta en ny soffa på söndag! Wohoo! Han med annonsen sa att den var i finfint skick och jag tror det. Han verkade ärlig och seriös. Så får jag bara låna en kärra och Jansa hjälper mig att köra dit och hämta så är det tipptopp! Han är ju den enda som har dragkrok. Fredrik också iofs men han ska ju stanna i sthlm på söndag så liiite jobbigt att åka fram och tillbaka ännu en gång då.

Nu är det dags att börja göra sig iordning här, för snart ska det bära av till Stockholm och ikväll blir det spelning på Harry B James. Vi ska se Pretty Boy Floyd. Det ska bli roligt! Hade ju gärna gått på cirkeln hemma hos Carina också, men det får väl (återigen) bli en annan gång.. Synd att allt ska hamna samtidigt bara. Men men...

Nu ska sminkväskorna fram. Hehe! Vad tusan ska man ha på sig??

Kommentarer
Postat av: Andréa

Sv: Så lite så :)



Allt bra ikväll då?

2009-12-09 @ 17:50:03
URL: http://makeupartisten.blogg.se/
Postat av: Andréa

Sv: Vad roligt :D Mitt i veckan och allt!

Jag har nyss bakat scones och snart ska jag kolla på Bonde söker fru :)



Sidan heter Vistaprint, så den vill jag varna för..!

2009-12-09 @ 19:52:20
URL: http://makeupartisten.blogg.se/
Postat av: Janina - Modellen som skiter i alla måsten

SVAR;



Åh vad kul! Det behövs fler som oss :D

2009-12-09 @ 22:36:42
URL: http://janinanaslund.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0