Nu är det kallt på riktigt.

Hej!

Sitter här framför datan och ugglar mitt i natten. Ledig hela helgen nu så har inte lust att lägga mig redan. Hehe!
Nu kan man börja snacka att det börjar bli kyligt på riktigt iallafall. Minus 18 grader här i lilla byn. Bara att hälla ner koncentrerad spolarvätska i bilen imorgon och hoppas att det inte redan hunnit frysa. Inte för att jag ska åka nån särskild stans imorgon, men ändå.
Hoppas det blir soligt och fint i helgen, då ska jag ut och njuta lite av solens strålar. Det har verkligen inte varit många soltimmar i december!!

Förhoppningsvis blir jag av med sofforna imorgon. Hade fått ett mail förut att de skulle höra av sig imorgon.

Men nu ska jag se på Andra Avenyn. Hehe!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0