Lista:

Nämn något som gjorde dig glad igår: Att jag var ledig.

Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov!

Vad gjorde du för 15 min sedan: Sa hejdå till mamma och Jansa, de var här på fika.

Det sista du sa högt: Men Kissen...

Det senaste någon sa till dig:
Mjau..

Vad har du druckit idag:
Kaffe, te och vatten.

Vad var det senaste du åt: Kladdkaka med skumtomtar i.

Vad var det senaste du köpte: Skumtomtar.

Vad är det för färg på din ytterdörr: Träfärgad

Vad är det för väder hos dig nu: Snö som fan och iskallt!

Godaste glassmaken: Oj, svårt... Blandning och ägglikör och choklad är grymt! Melon är en favorit också. Älskar glass!

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja, lite iallafall.

Sover du tungt: Näe, jag är lättväckt.

Drömmer du mardrömmar: I perioder.

Trivs du med ditt jobb: Ganska...egentligen, men är innerligt trött på det också.

Favoritklädsel: Tights och tunika i nån form.

Favoritlåt just nu: Nickelback - Gotte be somebody (vet inte varför jag fastnat för den så dant.)

Vad ser du om du tittar till höger: En 32"-tv och en tomtelykta.

Vad gör dig glad just nu: Att jag får äta mammas julköttbullar om ett par dagar!

Vad ska du göra härnäst: Slå in julklappar.

Höger eller vänsterhänt: Höger.

Humör just nu: Lugn och harmonisk.

Favoritgodis: Choklad, Chips, colanappar och tyrkisk peber.

Kläder just nu: Joggingbyxor, en tröja och tofflor.

Sommarplaner: FESTIVALER!

Hur många kuddar sover du med: 2

Spelar du något instrument: Nej, tyvärr.. skulle gärna lära mig nåt.

Morgon- eller nattmänniska: Varken eller, eller både och.

Vad är viktigast för dig: Mig och familjen och vänner.

Är du kittlig: Ja, tyvärr...

Snarkar du: Det tror jag inte.

Stjärntecken: Jungfru

Äckligaste insekten: Fästingar, getingar och andra konstiga flygfän! Har en skräck för kackerlackor fast jag aldrig sett nån på riktigt. Haha!

Längtar du mest efter just nu: Mammas köttbullar! Helt seriöst, de är bäst!


Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0