Kattjakt!

Godmorgon!
Sitter och har just ätit frukost. Ska dra bort till Anna med detsamma, bara jag klätt på mig ordentligt. Vi ska leta efter hennes Mulle som försvunnit och varit borta i flera dagar.
Vet att katter kan göra så ibland, men det är första gången för Mulle och nu när det är så jäkla kallt så känns det inget bra. Har nog nästan lika mycket ångest som stackars Anna. Räcker ju att tänka på hur jag skulle känna om  nån av våra missar försvann. Usch!
Jag hoppas verlkigen vi hittar henne idag.

På tal om katter så har jag fått tid att kastrera mina nu, så på torsdag nästa vecka ska det ske. Jag hoppas det går bra. Men det tror jag. Det är en bra veterinär.

Nu ska jag sörpla i mig mitt te, peta på Fredrik som ska upp och så klä mig varmt.

Ikväll ska Fredrik och jag på bio. Ska se New Moon (igen :D ).

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0